wtorek, 3 lipca 2012

51. Rosja / Russia #2


Z: St. Petersburg, Rosja
Data: 03.07.2012
Dystans: 1369km

Bardzo ucieszyłam się, gdy znalazłam dziś w skrzynce dużo kartek. Co mnie bardzo zasmuciło to to, że część z nich była bardzo zdewastowana :( Nie wiem, czy to wina poczty, listonosza, dużej odległości, ale kilka kartek było bardzo wygniecionych, kilka naddartych. Było mi bardzo przykro, że zostały tak zniszczone, no ale nic. Cieszę się, że dotarły. Ta kartka przywędrowała do mnie z St. Petersburga z Rosja. Wysłała mi ją Olya w ramach facebookowej wymiany. Jestem bardzo zadowolona z tej wymiany i na pewno nie będzie to moja ostatnia z Olyą. :) Spójrzcie na te malownicze znaczki, zakochałam się w nich. :)

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

I was very happy when I found today in my mailbox many postcards. What made me sad was that, that part of them were devastated. :( I don't know if it's post office's fault of postmans, or long distance, but few cards were creased, few were torn. I was very, very sorry, that they were so damaged, but nevermind. I'm glad they arrived. This card came from St. Petersburg in Russia. It was sent by Olya from facebook direct swap. I'm very happy because of that swap and I know it won't be my last swap with Olya. :) Look at this beautiful stamps, I felt in love with them :) Thank you, Olya!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz